شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gatouzo2013

gatouzo2013

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : صفر
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1102
بطولاتي : شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty
أوسمتي أوسمتي : شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty
مُساهمةموضوع: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 1:04 am

فى عنوان الموضوع ضع اسم المشكو فيه

من تشتكى :شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر
سبب الشكوى :ضلم واضح ومرير كفاكم ضلما

انا اجزم تماما ان هذى ضلم وضاهر جلي للعيان وللنفوس النقية والتقية

لقد تآمر الجميع ضد طفل يبلغ من العمر 12 سنة وهذى ان دل فانما يدل على ضعف تلك الشخصيات

نعم اعترف بان العضو سالي ادامو اللذي هو باستوري اقترف العديد من الاخطاء لكن وفي نفس الوقت فقد ابدى استعداده التام للتخلي عن تلك الصفات الشنيعة والصفات

البديئة بعد ان تم طرده في السابق وعاد بقوة مناهزا افضل الاعضاء نشاطا وبدا يتاقلم مع الجو العائلي في هذى السقف الرائع

لكن وبمجرد انه تعثر ونعت احدهم بان مستواه في اللعب ضعيف قامت الدنيا ولم تقعد

إذا فنحن امام امر خطير الا وهو عدم تناسي الاحقاد و الرغبة في تصفية الحسابات اللتي يعلمها من كانوا وراء طرد العضو المذكور سلفا

الادله المرفقه (فيديو-صور-شهود):

اولا انت يا اخي  مومن بوب هل تعتبر كلمت( انت لاعب ضعيف ) سب أو شتيمة

ثانيا من صادق على ان هذه العبارة تعتبر سب وشتيمة عليك بمراجعة قاموسك الفكري واللغوي وان تحضر لي الحجة الدامغة بان تلك الفاض نابية

ثالثا زوهير ديدير اين برهانك بان سالي ادامو قام بتوجيه عبارات غير لائقة إليك

أما الصور والدليل على ان العضو سالي أدامو (باستوري) لم يسب مومن فهي امامكم
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Udn4

1**
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر J1ua

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 9uum

هذى ولقد بحثت في الامر فوجدت ان البعض تصيد هذى الطرد للاعب بسبب انه يستعمل صورة لمنتخب بلاده ضد منتخب آخر

وتعرض الصورة تسديدة لاحد اللاعبين مكتوب فيها 100كلم/الساعة

كفاكم تعتيما كفاكم تضليلا كفاكم تزويرا للحقائق وهذه هي الصورة اللتي استعملها العضو في كصورة له في المنتدى وفي الفايس

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 7pxt

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر M4o8

اذا فل تنضر اللجنة في هذى الامر ونحن بما تحكم راضون وقابلون مع التشديد على العضو زهير بان ياتي بحجته اللتي تبين ان المدعي عليه قد اخطا

وشكرا لكم متمنيا ان اكون خفيف الضل عليكم
http://gatouzo.forumalgerie.net
didier zouhir

didier zouhir

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 5600
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2548
بطولاتي : شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 48565611
درع الدورى(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 21b11310
بطل الكأس(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Ouoo10
كأس السوبر(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Ouuoo10
بطل كأس الكؤوس(1)
أوسمتي أوسمتي : شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Player12
أفضل لاعب بيس6لعام2012
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Mo4ref12
افضل مشرف لقسم الالعاب لعام2011

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 2:36 am

يراجل
إن شاء الله يكون عمره 60 سنة
اللي يتجاوز حدودو بيتعاقب

وأنا مش هتكلم في مشكلته مع مومن
بس هو شتمني و لما شفت انو تم تحذيره عملت الي أي أدمن هيعمله و طردتو من الجروب
أما بالنسبة للدليل اللي عايزو ف موجود بشحمو و لحمو يا عمري

في انتظار رد الادارة

gatouzo2013 كتب:
هذى ولقد بحثت في الامر فوجدت ان البعض تصيد هذى الطرد للاعب بسبب انه يستعمل صورة لمنتخب بلاده ضد منتخب آخر

وتعرض الصورة تسديدة لاحد اللاعبين مكتوب فيها 100كلم/الساعة

كفاكم تعتيما كفاكم تضليلا كفاكم تزويرا للحقائق وهذه هي الصورة اللتي استعملها العضو في كصورة له في المنتدى وفي الفايس
ooh!! 

amro

amro

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4850
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1796
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Cnti
ميدالية البلياردو الفضية

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 654652926
افضل لاعب بالتدريب

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 8cce0110
افضل مشرف في الاسبوع

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 8:47 am

بص يا جاتوزو انت انخدعت ومفيش وقت انك تنخدع
لما عضو يدخل يقول لمشرف قسم الالعاب المحترم ام سي بونك احا اما كل الاعضاء يبقي العضو ده شكله ايه
لما انا افوزبافضل مشرف في لاسبوع والعضو ده يجي يقولي انا قد ابوك وانا مردتش عليه
ولما عضو يعملك دي سي اثناء ما انت كسبان 3-0 يبقي ده شكله ايه
رد
ما عضو ﻱخدع لجنة شئون اللاعبين واللحنة المنظمة وتزويير صور لمباراة الكاس يبقي ده شكله ايه
انت بس تعاطفت معاه
لما يجي عضو يلعبلك بالباتش الجديد ويجي يقولك بكل قلة ادب الزلوع هو اللي قالي اعمل كده يبقي ده شكله ايه
رد
المفروض عنده 13 سنة يبقي محترم اكتر من اللي عنده 18 سنة مش يقعد يقل في ادبه
ها رد
انت عمرك شفت عيل صغير لسة مطلعش من البيضة عنده 13 سنة يقول احا قدام الناس كلها ويعمل دي سي قدام الناس كلها ده غير الفول كنترول اللي انا عمري ما عملته في حياتي
وانت عمرك شفت واحد عنده 13 سنة يقعد يستغل في سطاته ويغير كلام ويوقع الدنيا كلها في بعضها لييييييييييه
حرام عليك يا راجل
انا واحد من الناس بحب اصاحب كل الناس ايا كان شكلهم ومستواهم لان انا انسان اجتماعي اوي بطبعي لكن يجيلي واحد عايزز يقل قدمه عليا ويشتمني لا يا حبيبي ده انا اديله بالجذمة
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك انت لاعيب ضعيف قدام الجروب كله
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك احا قدام المنتدي كله
انت تقبل علي نفسك انك تتشتم قدام المنتدي كله
انت تقبل علي نفسك انك لو هتلاعب بوستر ده وانت كسبته ان هو يزور في الصور ويكسب هو ويضيع عليك مجهودك
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك يا منافق علي الشات كله
حراااام عليك يا بني ادم
انت انسان عاقل مينفعش تفكر بالطريقة دي
مش علشان هو عنده 13 سنة يبقي نقوله بوس الواوا لا يحترم نفسه ويشوف شغله نرفعه فوق راسنا زي احمد عدلي وابن النيل عندهم 14 سنة وهما اللي شايلين المنتدي كله ويعتبروا من رموز المنتدي واللي يقل في ادبه نديله بالجذمة زي انيس مشرف قسم التعديلات بس انيس حسن سلوكه علشان كده انا تصالحت معاه مع انه شتمني بامي
ياما فيه ناس عندها 10 سنين في المنتدي ده بس محترمه ويرفع لها القبعة وياما فيه ناس عندهم 220 سنة والواحد يقرف يكلمهم
ارجوا ان المعلومة تكون وصلت
وانا اسف علي تدخلي...
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 3:42 pm

بالعكس يا عمرو تدخلك كان في محمله ولم تخطا كما انني تشرفت بان يرد علي انسان محترم ومتفهم مثلك

لكنني مصر على ان كلمت انت لاعب ضعيف ليست سبب كافي لطرد احدهم هذى تجاوز في حد ذاته

اما ديدار فلن اطيل معك الكلام لان كلامي غني عنك

قدم الدليل يا جد التصرفات والادب
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 3:45 pm

أخشى ان دليلك يا عمري قد ذاب شحمه واكل لحمه

فان حدث فسيكون كلام اخر

الدليل
didier zouhir

didier zouhir

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 48565611
درع الدورى(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 21b11310
بطل الكأس(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Ouoo10
كأس السوبر(3)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Ouuoo10
بطل كأس الكؤوس(1)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Player12
أفضل لاعب بيس6لعام2012
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Mo4ref12

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 4:51 pm

لغاية دلوقتي أنا بتكلم معاك بكل احترام فياريت تعرف حدودك أحسن لك
pastore psg fr

pastore psg fr

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3200
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 952
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Uoou_o10
توقعات الكأس(6)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 5:07 pm

amro كتب:
بص يا جاتوزو انت انخدعت ومفيش وقت انك تنخدع
لما عضو يدخل يقول لمشرف قسم الالعاب المحترم ام سي بونك احا اما كل الاعضاء يبقي العضو ده شكله ايه
لما انا افوزبافضل مشرف في لاسبوع والعضو ده يجي يقولي انا قد ابوك وانا مردتش عليه
ولما عضو يعملك دي سي اثناء ما انت كسبان 3-0 يبقي ده شكله ايه
رد
ما عضو ﻱخدع لجنة شئون اللاعبين واللحنة المنظمة وتزويير صور لمباراة الكاس يبقي ده شكله ايه
انت بس تعاطفت معاه
لما يجي عضو يلعبلك بالباتش الجديد ويجي يقولك بكل قلة ادب الزلوع هو اللي قالي اعمل كده يبقي ده شكله ايه
رد
المفروض عنده 13 سنة يبقي محترم اكتر من اللي عنده 18 سنة مش يقعد يقل في ادبه
ها رد
انت عمرك شفت عيل صغير لسة مطلعش من البيضة عنده 13 سنة يقول احا قدام الناس كلها ويعمل دي سي قدام الناس كلها ده غير الفول كنترول اللي انا عمري ما عملته في حياتي
وانت عمرك شفت واحد عنده 13 سنة يقعد يستغل في سطاته ويغير كلام ويوقع الدنيا كلها في بعضها لييييييييييه
حرام عليك يا راجل
انا واحد من الناس بحب اصاحب كل الناس ايا كان شكلهم ومستواهم لان انا انسان اجتماعي اوي بطبعي لكن يجيلي واحد عايزز يقل قدمه عليا ويشتمني لا يا حبيبي ده انا اديله بالجذمة
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك انت لاعيب ضعيف قدام الجروب كله
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك احا قدام المنتدي كله

اولا قتلك انا مبعرفش احا دي لانو انا مش مصري و منفمش في التفهات ثانيا ربنا يوفقك متردش في المواضيع الخاصة بي ثالثا ديدير زوهير هذا انا لا اعرفه و لا اشتمه و انت لا تستاهل ان تكون مشرفا في اي مكان يا زوهير
انت تقبل علي نفسك انك تتشتم قدام المنتدي كله
انت تقبل علي نفسك انك لو هتلاعب بوستر ده وانت كسبته ان هو يزور في الصور ويكسب هو ويضيع عليك مجهودك
انت تقبل علي نفسك انك يتقالك يا منافق علي الشات كله
حراااام عليك يا بني ادم
انت انسان عاقل مينفعش تفكر بالطريقة دي
مش علشان هو عنده 13 سنة يبقي نقوله بوس الواوا لا يحترم نفسه ويشوف شغله نرفعه فوق راسنا زي احمد عدلي وابن النيل عندهم 14 سنة وهما اللي شايلين المنتدي كله ويعتبروا من رموز المنتدي واللي يقل في ادبه نديله بالجذمة زي انيس مشرف قسم التعديلات بس انيس حسن سلوكه علشان كده انا تصالحت معاه مع انه شتمني بامي
ياما فيه ناس عندها 10 سنين في المنتدي ده بس محترمه ويرفع لها القبعة وياما فيه ناس عندهم 220 سنة والواحد يقرف يكلمهم
ارجوا ان المعلومة تكون وصلت
وانا اسف علي تدخلي...
https://www.facebook.com
didier zouhir

didier zouhir

درع الدورى(3)
بطل الكأس(3)
كأس السوبر(3)
بطل كأس الكؤوس(1)
أفضل لاعب بيس6لعام2012

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 5:15 pm

أكثر حاجة بكرهها هي لما بييجي واحد يعمل فيها فهمان
يا حبيبي هقول لك سر
دانا هنا من يوم ال المنتدى شاف النور
يعني شفت جميع الأصناف و الأشكال من الناس
فيهم الأسوأ منك و الأحسن منك
يعني بلاش تحاول تغيظني بكلامك ده

gatouzo2013 كتب:
اما ديدار فلن اطيل معك الكلام لان كلامي غني عنك

قدم الدليل يا جد التصرفات والادب
تمام يا أستاذ الدليل هيتحط في الوقت المناسب.

على فكرة يا سيد الأدب

هي تقرأ ديديير مش ديدار

Didier Not Didar

الابداع 
didier zouhir

didier zouhir

درع الدورى(3)
بطل الكأس(3)
كأس السوبر(3)
بطل كأس الكؤوس(1)
أفضل لاعب بيس6لعام2012

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 5:21 pm

حبايبي بس هم اللي بيقولو ديدار
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 5:48 pm

كنت متاكدا ان المنتدى يعيش في حالة خطيرة نابعة من التعصب للقدامى وكلامك خير دليل وشاهد على تصريحي

انا اعرف حدودي تماما ولست لا انت ولا غيرك من سيرسمها لي

كما انني شخص يستوعب ما يدحث من حوله ونعم رغما عنك انا فاهم

كما انني لا اتكلف في في تقديم ما اراه او اتضح لي اسلوبي سهل بسيط

يفهمه الجل الا انت وامثالك من المتعصبين اللذين لا يدركون المعنى الحقيقي للمسؤولية

كلمة ديدار او ايا كان نطقها لا تهمني بقدر ما يعنيني الضلم المسلط على بعهض الاشخاص

حبايبك الله يباركلك فيهم ويارب يزيد في حبهم لك وانت لهم

اعلم جيدا ان الاقدمية في المنتدى ليست معيارا تتسلقه لتوحي لي انك شخص خبير في معرفت خبايا الناس والولوج لمخدع افكارهم

كما ان خبرتي في الحيات علمتني كيف اصد الاعيب من هم شانك ومستواك

انت شخص لا تفقه في علوم الاخذ والرد بتاتا منغلق على نفسك الى حد بعيد متعطش للسيطرة وفرض ما يجوب في خاطرك

لا لا لا لا ومليار تريليون سينكليون كريليون ليس علي ابحث عن آخر

زوهير كتب

اي احترام تتحدث عنه

اي احترام تتحدث عنه

فلما يكلمك شخص فتصمت غير آبه بما يقول وتعملي فيها السيد اللذي لا يعير شؤون رعيته

نعم لم ترد في الشات بالرغم من اني افتتحت حديثي بتحية الاسلام

فاي احترام تتكلم عنه

دعك من الاحترام فهو يبدا بالرد على التحية ثم بعدها اسمح لك بالحديث عن الاحترام

لن تستطيع معي صبرا

سلام
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 5:52 pm

لا تنسى الدليل وليس معي المماطلة عندك دليل ارفقه في الموضوع ولا تتكلم كثيرا
didier zouhir

didier zouhir

درع الدورى(3)
بطل الكأس(3)
كأس السوبر(3)
بطل كأس الكؤوس(1)
أفضل لاعب بيس6لعام2012

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 6:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله معلم
انت الكسبان يا عم

أنا مش هكلف نفسي اني أرد عليك
لغاية دلوقتي مقلتش كلمة عيب مع انك أهنتني اكثر من مرة
بس عادي

الجنة هتكون ليها الكلمة الاخيرة.

هاتولي رااجل 

didier zouhir

didier zouhir

درع الدورى(3)
بطل الكأس(3)
كأس السوبر(3)
بطل كأس الكؤوس(1)
أفضل لاعب بيس6لعام2012

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 6:15 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله معلم
انت الكسبان يا عم

أنا مش هكلف نفسي اني أرد عليك
لغاية دلوقتي مقلتش كلمة عيب مع انك أهنتني اكثر من مرة
بس عادي

اللجنة هتكون ليها الكلمة الاخيرة.

هاتولي رااجل 

pastore psg fr

pastore psg fr

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3200
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 952
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Uoou_o10
توقعات الكأس(6)
أفضل ثائـر ع الاقسام

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 6:23 pm

انا اديب و لست جاهل لانني لا اطول في الكلام
https://www.facebook.com
amro

amro

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4850
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1796
أفضل ثائـر ع الاقسام

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Cnti
ميدالية البلياردو الفضية

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 654652926
افضل لاعب بالتدريب

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 8cce0110
افضل مشرف في الاسبوع

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 6:48 pm

pastore psg fr كتب:
انا اديب و لست جاهل لانني لا اطول في الكلام
انا فى منتدي محترم
CALM DOWN
CALM DOWN
CALM DOWN
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 11:21 pm

نعم ساذكرك بقول قلته يا زوهير عندما تاتي اللجنة لا تقلق
gatouzo2013

gatouzo2013

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 30, 2013 11:22 pm

اين اللجنة
.SimoX.

.SimoX.

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 1420
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 696
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر 21b11312
فضية الكأس(6)
شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Soccer11
أفضل هدف في الدوري(5)

مُساهمةموضوع: رد: شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر   شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر Icon_minitimeالأحد أكتوبر 06, 2013 12:58 pm

السلام عليكم ياشباب

نحن هنا تحت كلمه واحده ووطن واحد وهو بيس 6 ستارز ولا نفارق بين اعمار ولا اشخاص ولا جنسيات

كلنا عرب ووطنا فى النهايه بيس 6 ستارز ليس دوله بعينها فلنترك النزاعات الخارجه عن المنتدى تاثر على علاقتنا ببعض

بالنسبه للعضو pastore psg

توقع عليه العقوبه فى اكثر من شكوى مقدمه ضده فى اكثر من موضوع واكثر من طرف

العقوبه فى الشكوى السابقه المذكوره فى الروابط التاليه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

والعقوبه تشمل جميع الشكوى المقدمه ضد اللاعب وليست هذه الشكوى فقط لكى لا يتفهم احد اننا نتحمل على طرف بعينه فهناك اكثر من شكوى لذلك

تم توقيع العقوبه التاليه

ايقاف اللاعب pastore psg fr لمده 4 ايام من المنتدى والجروب وان يتحمل الضرر فى فتره عقوبته اذا كان يلعب فى بطولات واى مشترك فى اى نشاط من انشطه المنتدى

+ الايقاف من اى بطوله رسميه او وديه قادمه

ثانيا  
خصم 20 نقطه على اللاعب عمرو لتدخله فى اكثر من شكوى دون وجه حق او استدعاء رسمى

+ 50 نقطه لانه لم يكتفى بالتدخل فقط لكن زياده التعصب والتحمل على عضو بعينه اذا كان العضو مخطىء وانت ترى ذلك فليس عليك ان تزيد من الحقان بين الطرفين

ثالثا

ماحدث بين اللاعب مؤمن واللاعب بوستير فى الصور المرفقه فى الشكوى

ماهيا اللى مشاحنه عاديه بين اى لاعبين ويولدها الحماس احيانا لكن اللاعب بوستير لم يتقبل الكلام من اللاعب مؤمن واعتبره اساءه له

مهما كانت الاساءه ضعيفه من وجه نظر اى طرف و ان لم يتقلبها الطرف الاخر توقع العقوبه على الشخص القائم بالاساءه

لذلك قررت اللجنه خصم 50 نقطه من اللاعب مؤمن لاساءه العضو بوستير

اخيرا زوهير

انا لم ارى اى خطىء من زوهير فى حذف المنشورات من الجروب لاحد الاشخاص
لان دا عمل اى ادمن فى الجروب وبما ان زوهير ادمن فى الجروب فما فعله ما هو اللى فى حدوده عمله

مع الذكر ان الاداره (فالن) قامت بتحديز اللاعب بوستير اكثر من مره على افعاله داخل المنتدى والجروب

تعقيب اخير لزوهير

هذه العبارات تتاخذها بعض اشخاص ضدك كنوع من التهديد بانك تستعمل سلطاتك او حق وجودك منذ نشأه المنتدى ضد الاعضاء
يجب توخى الحذر من ذلك

انتهى

شكوى في ديدير زوهير ومومن وكل من تسول له نفسه ان يستعمل سلطته كاداري لضلم شخص آخر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شكوى فى شخص معين وهو عارف نفسه
» الله عليك يا ديدير
» فى حد نفسه يتروق
» نسر بيس 6 يعلن عن نفسه من جديد
» لماذا ...؟...............سؤال يطرح نفسه